Gå til innhold

14 år gammel og dagmamma fo en uke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å få sommerferikabalen til å gå opp må jeg vurdere å bruke en kusine på 14 år til å passe minsten på to år. Fra 0800 til 1600 i fem dager. Syntes dere hun er ung, jeg får liksom ikke bestemt meg.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stoler du på henne er hun ikke for ung.

Du kjenner hvordan hun går overens me barnet og hvordan hun er.

Skrevet

jeg syntes hun var ung jeg... men har litt å si på kusina di og da, stor forskjell på 14 åringer.

Skrevet

Dersom jenta er opptatt av barn og hu får en dagrutinen til jenta de så synes ikke jeg hu er for ung...

Skrevet

Jeg passet dattera til naboen da jeg var 13 år. og de dro på ferie til danmark.. Men det var hjemme sammen med mamma da.for hun overnattet jo og slikt. Men jeg passet masse barn på dagtid i ferien og på kveldstid ellers. Var ikke noe problem

Skrevet

Om tanken i heletatt streifer deg at du kan bruke henne ligger det alt i underbevisstheten di at du stoler på henne.

14 åringer er forskjellige. Snuppa her er 13 år nå og hun har passet småsøskna sin siden hun var 10 år, ikke hver dag, ikke så mange timer, men at hun ville klart det er jeg helt overbevist om.

Det går helt sikkert bra, jeg ville ikke tvilt.

Skrevet

Det spørs jo på hvor moden jenta er, og om du stoler på henne. Det året jeg ble 14 var jeg dagmamma for kusina mi(hun var da 2 år) i 3 uker pga at bhg hennes var stengt hele sommerferien (privatbhg som fulgte skoleruten) og foreldrene måtte jobbe. Det gikk kjempebra:)

Skrevet

Takk for positive tilbakemeldinger. Vet ikke hvordan 14 åringer skal være, men hun er flink med barna. Ungen min er fortroligheten selv så det blir ikke problemer.

Skrevet

Jeg hadde ei på 14 boende her hos oss en uke i fjor sommer, da vi ikke hadde noen andre til å passe lillemann (som da var 2)

Hun er datter av fadderene til guttene våre og har selv 3 yngre søsken som hun hare passet mye. Jeg var borte fra 11-19 hver dag.

Gikk kjempe fint det, gutten vår forgudet barnevakta og de var bestevenner (er det enda da)

Skrevet

Jeg var dagmamma for nevøen min på tre år og naboens tvillinger (ikke alle tre på en gang da) en hel sommer da jeg var nesten 15 år, gikk kjempebra det! (rimelig keen på å tjene penger da ja:-))

Hadde t.o.m. nevøen min med på stranda med matpakke og greier, he.he.

Skrevet

så lenge dere kjenner henne godt og stoler på henne så hadde jeg ikke stussa en gang:)

Skrevet

Jeg kunne nok gjort det da jeg var 14 år. Bodde hos tanta og onkelen min sommeren før og passet mine tre søskenbarn i tre uker sammen med min to år yngre søster. Vi var på stranda hver dag og ingen druknet. Barna var vel 3, 7 og 8 år tror jeg. Jeg har alltid vært veldig moden og fornuftig når det gjelder barn da - uten å skryte :-)

Kjenner derimot ingen 14-åringer som hadde fått vært dagmamma til vår prinsesse på halvannet...

Skrevet

Jeg var dagmamma en uke da jeg var 14 år.

Og i ettertid, tror jeg faktisk at jeg må si at jeg ikke var moden.

Jeg var nok litt sløv med bleieskift og matstell, de fikk mat og bleier altså, men nok ikke så ofte som de burde.

Jeg kom liksom ikke på den der bleien før det var bæsj i den...

Det gikk jo bra altså, men tror ikke jeg ville hatt meg selv som dagmamma til mine unger.

Skrevet

Jeg var dagmamma til to unger på 2 og 5 år da jeg var 13 år...i to uker. Tror det gikk veldig greit, fikk aldri høre noe annet:-)

Tror ikke alderen er noe problem, det kommer vel mer an på hvordan jenta er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...