Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Noen som vet når barnet kan begynne å bruke vanlig solkrem? Hvor gammel bør de være?
PrinsesseSjefen Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Vi bruker barnesolkrem på alle tre (3,6 og 8 år), og jeg bruker selv på utsatte plasser innimellom. bruker Nivea barnesolkrem faktor 15 og 40. Synes den er grei å smøre på og tåler den evige badingen til eldste..hehehe Vet ikke hvor gamle de kan være, men de har brukt vanlig av og til hvis jeg ikke finner barnesolkremen. men om det er noen anbefalinger vet jeg ikke. Synes selv det er greit at alle bruker det samme enda, så jeg har det ikke travelt med å gå over til vanlig på den eldste.
Tredjepåplass Skrevet 12. juli 2007 #3 Skrevet 12. juli 2007 Bruker barnesolkrem selv, jeg! Den er oftest vannfast, og holder derfor bedre når ungene svetter i varmen, eller bader, selvfølgelig. Og i mange av dem er det mindre farlige stoffer, ivertfall Dr Hauschka og Lavera sine. Hvorfor hastverk med å bytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå