Gå til innhold

Nå blir det trappeløping her altså;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går og i dag har vi testet sex, rømmegrøt med et lass med kanel, bringebærbladkapsler etc...Men neida ikke noe har skjedd, så nå tester jeg trappene...

Wish me luck;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

babyn din kommer når hun/han er klar.hjelper ikke disse triksene der.du har klart 9 måned du klarer max 2 uker til

Skrevet

Jaså, gjør jeg det! Dæven det visste jeg ikke...

Selvsagt klarer jeg det, men må da få lov til å prøve litt kjerringråd hvis jeg har lyst til det!

Skrevet

ja da.var så god,hehe

Skrevet

Takker;)

Skrevet

stå på du:) ikke løp så du blir andpusten da..hehe

Skrevet

Det ble jeg kan du tro....løp 4 etg opp og ned 3 ganger...phuuu..

Føler ikke for å gjenta det med det første;)

Skrevet

Ha, ha... Jeg synes bare det er litt komisk at noen skal fortelle deg at ungen kommer når den vil.... Akkurat som om du sikkert ikke visste det! Stå på du! løp i trapper som bare det!!! Lykke til :o)

Skrevet

Ta imot et råd...og det er i beste mening...

Ikke gjør det...! Ihvertfall ikke overdriv... Jeg gjorde akkurat det samme sist gang, INGENTING hadde effekt og jeg ble til slutt satt i gang... Men hele suppa endte med at jeg var såå utrolig utslitt når først riene tok tak og fødselen var igang at jeg ikke viste mitt eget beste.... Jordmora tvang meg nærmest til mer smertelindring enn jeg ville, fordi hun så hvor sliten jeg var... Dagene etter fødselen var kjempetøffe...

Så, for din egen del, ikke finn på å slite deg ut, du har ingenting igjen for det, og babyen kommer når han/hun er klar for det, ikke før - samme søren hva du bedriver dagene dine med...

Lykke til :)

Skrevet

Takk for rådet, men sliter meg ikke akkurat ut om dagen;) Eneste jeg gjør er å lufte hunden, sitte i sofaen og evt. ha litt sex...he he;)

Skrevet

tror hunhar fått med seg at babyen kommer når den er klar å nå man er på overtid så er somregel babyen klar,ligger jo inni der å feiter seg opp bare...vil kansje ikke ut..hehehehe følg kroppen,d er d viktigeste du kan gjøre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...