Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 nå er jeg vel litt dum, men første gang ut dette...
camnat Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Det er visst JM som er inni og roter litt....jeg lurte også på dette en gang....
Siljevanilje:) Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 tror jm på en måte hjelper litt til med å få åpningen litt større for å få i gang fødselen... skal vist være ganske vondt. men jeg er ikke helt sikker.
Filosofia m/supersprett Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Ja, jordmor eller lege stikker fingre inn i mormunnen og vider den ut. Ikke spes godt.
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 På innsiden av åpningen er fosterhinnen (tror jeg) "festet". Jm stikker en finger mellom hinnen og åpningen og løsner litt, hvis jeg ikke har misoppfatta veldig....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2007 #8 Skrevet 20. juni 2007 Virker dette???Ble strippet tidligere i dag og har blødd og slimet siden....Kommer mye slim og har vondt??Hva er normalt nå???kan noe starte eller?
MissiCippi Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Vannet gikk på min nr. 2, men riene stanset opp! Så i løpet av dagen var jordmor inne og kjente på åpning.. På ettermiddagen sa hun; Du har egentlig 4 cm, men når jeg har dratt litt har du 6! Og hun DRO!!! D gjorde vondt! Men fødselen kom i gang og gikk kjapt og greit:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå