babyandme Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Ventet lenge før jeg gikk på do:p og resultatet var negativt.. tenker å ta en ny om et par dager, men føler meg litt lettet nå må jeg si.. Alle barn er selvsagt en gave og ønsker et til barn snart om jeg får. Men han er kun litt over 3mnd nå, vi har lyst å prøve med andremann etter han har blitt 7-8mnd kanskje:O) Ønsker oss to ganske tette. Vel, vi får se.. spennende greier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå