Gå til innhold

Interiør og barnerom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er i den heldige situasjon at vi har kjøpt hus og skal pusse opp 2 barnerom. Men... hva skal jeg velge? Vil lage de stilige og gjennomførte, men det er jo så mange gode ideer og velge i mellom! Vanskelig dette, jentungen er for lita til og ha noen klare favoritter så har frie tøyler.

Hva koster det egentlig og leie en interiørarkitekt?

Linker til gode sider med barnerom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pusset opp for et par måneder siden og lette og lette og lette etter inspirasjon på nettet. Til slutt fant jeg en link til nybaktmamma.com hvor de har lagt ut bilder av barnerom. Masse inspirasjon!!!Søk på barnerom på google så tror jeg det kommer opp. Ellers finnes det jo uendelig mye fint av interiør og gode løsninger. Så det er det å bestemme seg som er vanskelig.

Skrevet

Ja, NybaktMamma-linken er helt gull verdt! Så mange inspirerende, vakre barnerom!

Skrevet

NybaktMamma er veldig treigt kvelden (pga vedlikehold), så kommer ikke inn der nå... Men du kan gå inn der i morgen f.eks., på www.nybaktmamma.com, velge Hus og Hjem, og så søke på barnerom...

Skrevet

He he satt akkurat og prøvde å komme inn. Søk også på barnerom på google kommer opp da sammen med andre sider feks skilpaddentruls.com

Skrevet

Takker! Kjempefint med gode idèer!

Skrevet

Se denne også: www.lifetime.dk

Møblene føres av Living i Norge.

Jeg var og så på de denne uka, da 7-åringen skal ha nye møbler. Synes de er kjempefine, men for loftsseng, med stort skrivebord og hylle under, ble det 11 000.

Hvis økonomi ikke er noen begrensning, eller du er villig til å legge mer i det enn jeg, har de i alle fall mange fine senger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...