Gå til innhold

Hvor mange cm er dere rundt magen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er deres magemål og hvilken uke er dere i?? Jeg målte meg i dag å har blitt hele 110 cm rundt magen, skal tru hvordan dette vil ende...har 14 uker igjen til termin....Var ikke spesielt stor før jeg ble gravid heller....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj...jeg er jo diger i forholda da...å er bare 26+6....håper jeg ikke vokser like mye resten av svangerskapet...

Skrevet

Nå er jeg 37 uker på veg,og måler 118 cm..skal ha ks om 2 uker:)

Skrevet

Er 91 cm og er nå 29+2.. Er ganske liten hele meg da,- 163 cm og veide 55 kg før graviditeten.

Skrevet

Når målte du deg da?? du må måle på morgenen...

Skrevet

Jeg målte vel 1-2 timer etter jeg hadde stått opp, men jeg skal frem med målebandet med det samme jeg står opp i morgen...hehe! Jeg vet jeg har stor mage, ligger langt over på sf målingen også.

Skrevet

Jeg målte meg nå jeg,- etter en tur på Peppes.. :)

Er kanskje litt mindre i morgen tidlig, da..:)

Skrevet

25+5, 91cm nå på kvelden:) har vært 100 cm ved fødsel med alle mann.

Skrevet

Jeg er 34+5 og er 120 cm rundt livet ;-)

Skrevet

er 5 dager over termin å nu e æ 115 cm rundt magen...

Skrevet

ai,ai,ai... jeg er 88 cm rundt- og gårr i uke 19!!!!!!!!!!! Hadde "normal" midje før graviditeten!! Ikke rart at jordmor mistenkte 2 stk.... så bare en på første ul, men skal på ny ordinær på tirsd... kanskje det dokker opp ett par til?????

Skrevet

målte meg i kvel jeg også. er i uke 27+6, og måler 87cm rundt magen:)

Skrevet

jeg er ca tusenmillioner cm rundt livet, og er bare nesten halveis.. puh!!

Skrevet

Ja da har jeg målt meg på nytt før jeg spiste frukost, og de ble faktisk mer 111 enn 110 nå...Jeg er diger...Men forstår ikke helt hvordan jeg kan ha blitt så stor så fort...Har vel lagt på meg ca 5-6 kg. Jeg vet ikke hvor mange cm jeg var før jeg ble gravid, men buksene mine var i str 36-38. Så jeg var jo ikke stor før jeg ble gravid. Håper virkelig ikke jeg kommer til å vokse så fryktelig mye mer...føler allerede nå att de begynner å bli tungt....og er 27+0 i dag.

Ingen andre som har kjempemager her??

Skrevet

hmmm... jeg går nå gravid med førstemann. Er en veldig liten jente, med normalvekt på 50 kg og midjemål på noenogseksti cm.... Men, nå etter 27 uker og 2 dager er jeg 101 cm rund livet!!!! Hahahahhaha... det er litt drøyt!! Målte der med navelen...

Stooore kosemagen...hehehe

Skrevet

103,5 cm og i uke 31,5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...