Learning to fly Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Møkkamaskin, kjøpte den billigste vi fant, da den gamle røyk. Den vasker reint maks 6 av 10 ganger. Må altså ofte kjøre maskinen om igjen!! Merkelig det der. Har hatt den i ca 5 mnd nå er ikke litt fornøyd engang. Jaja, får vel ringe og klage på den!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Fint at du sier i fra! Kunne aldri funnet på å kjøpe det billigste produktet, jeg da, siden jeg har stor tro på at pris og kvalitet til en viss grad henger sammen. Er dessuten så gammeldags at jeg er tilhenger av "kjente" merker... Så ja, vi bruker en del penger på sånne elektriske maskiner når vi først kjøper... Sikkert ikke nødvendig, men vi gjør det slik likevel...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Kjøp aldri matsui av noen ting. Skrap.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 matsui er jo et dritt merke da. samboern jobbet på elkjøp. det meste di solgte av matsui kom tilbake igjen
Learning to fly Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 17. juni 2007 Enig med deg. Vi kjøper også dyre slike ting. Men denne skal vi ha til vi flytter inn i nytt hus, dvs ett års tid. Kjøpte deerfor så billig som mulig. Da skal vi han en innebygd DYR maskin:)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Bosch vasker bra, men bråker som et treskeverk! :/
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 ja, den bråker faktisk ganske mye ja...
Arb.ledig husmor Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Vi kjøpte også Matsui oppvaskmaskin, og vi er fornøyd så langt ) Men er irritert over servicen på Elkjøp, den verste butikken som man kan handle i!! Men vi fikk ikkje med bruksanvisningen, så om noen kan forklare meg ka den knappen med sånn "sol" på betyr, blir eg kjempeglad ) Må ikkje vaske om igjen, men det kan jo også være fordi vi alltid skyller godt av det som vi setter inni, før vi setter på maskina...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå