Gå til innhold

Kjøp aldri en Matsui oppvaksmaskin!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møkkamaskin, kjøpte den billigste vi fant, da den gamle røyk. Den vasker reint maks 6 av 10 ganger. Må altså ofte kjøre maskinen om igjen!! Merkelig det der. Har hatt den i ca 5 mnd nå er ikke litt fornøyd engang. Jaja, får vel ringe og klage på den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fint at du sier i fra!

Kunne aldri funnet på å kjøpe det billigste produktet, jeg da, siden jeg har stor tro på at pris og kvalitet til en viss grad henger sammen. Er dessuten så gammeldags at jeg er tilhenger av "kjente" merker... Så ja, vi bruker en del penger på sånne elektriske maskiner når vi først kjøper... Sikkert ikke nødvendig, men vi gjør det slik likevel...

Skrevet

Kjøp aldri matsui av noen ting. Skrap.

Skrevet

matsui er jo et dritt merke da.

samboern jobbet på elkjøp. det meste di solgte av matsui kom tilbake igjen

Skrevet

bosh er bra. :)

Skrevet

Enig med deg. Vi kjøper også dyre slike ting. Men denne skal vi ha til vi flytter inn i nytt hus, dvs ett års tid. Kjøpte deerfor så billig som mulig. Da skal vi han en innebygd DYR maskin:)

Skrevet

Bosch vasker bra, men bråker som et treskeverk! :/

Skrevet

ja, den bråker faktisk ganske mye ja...

Skrevet

Vi kjøpte også Matsui oppvaskmaskin, og vi er fornøyd så langt :o) Men er irritert over servicen på Elkjøp, den verste butikken som man kan handle i!! Men vi fikk ikkje med bruksanvisningen, så om noen kan forklare meg ka den knappen med sånn "sol" på betyr, blir eg kjempeglad :o)

Må ikkje vaske om igjen, men det kan jo også være fordi vi alltid skyller godt av det som vi setter inni, før vi setter på maskina...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...