Gå til innhold

bevegelser utpå magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvem kjenner bevegelse eller dunk utpå magen og hvor mange uker er dere på veg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 25+5 i dag,å sambo så at hun rørte på seg i dag:)

Skrevet

Jeg kjenner bevegelse og ser utenpå magen at han sparker og slår.. ;o) Han reagerer veldig når jeg stryker på magen...God, men noenganger ubehaglig opplevelse.. Jeg starter opp i uke 26 i dag..

Skrevet

Har kjent små spark utenpå i over en uke nå. Pappan kjente for et par dager siden :) Er 19+0 i dag

Skrevet

samboer kjente sparkene når jeg var i uke 23.. og for en ukes tid siden , begynte vi og kunne se at magen bevegde seg =) er nå 27+1

Skrevet

Begynte å kjenne tydelige spark i uke 19 eller noe...Da var det ikke tvil. Er nå i min 21. uke, å kjenner dunkene utenpå...Barnefar rekker såklart aldri frem til magen i tide:p stakkar^^, hihi

Skrevet

Jeg er 24+3 og har kjent utenpå noen uker nå, ser det også. Samboeren min kjenner det av og til, og i dag fikk ei venninne kjenne.

Skrevet

Jeg er 22 + 4, samboeren min kjente spark utenpå for tre dager siden. Selv har jeg kjent dem utenpå i over ei uke, men samboeren min har aldri vært i nærheten =P

Skrevet

Jeg kjenner det utenpå hvis babyen sparker ekstra hardt, men man må legge litt godvilje til og jeg tror ikke nødvendigvis andre ville kjent det så godt som jeg om de la hånden på magen min.. Er 17+5 :-)

Skrevet

jeg er 26+1 og har kjent bevegelse utpå magen i ca to-tre uker nå. For to dager siden kunne vi se at magen bevegde seg når den lille sparket til :)

Skrevet

Er i uke 22 (2. gangs.) nå og kjenner masse liv. Har kjent liv siden uke 13-14. Men det er vel fra uke 17 jeg kjente det utenpå med henda. Og nå ser jeg det buler hver gang hxn sparker!

Skrevet

Hei, jeg har samme termindato som deg :-)

Så moro!

Skrevet

Er i uke 23, har kjent gode bevegelser utenpå i 4-5 uker nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...