Gå til innhold

Dere som har livmoren på fremsiden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kjente dere spark første gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du morkake?

Har kjent spark, men aner ikke hvor morkaka ligger - har ikke vært på UL enda. Men kjenner ikke alltid spark mot forsiden av magen. Mest nede..

Skrevet

jeg mener jeg kjente liv i uke 13,men veldig sjeldent fram til uke 18.

Skrevet

ja, morkaka.. Er jo helt i min egen verden her!

Skrevet

hihi,håper da for gudsens skyld vi alle har den på framsida og ikke på ryggen;o)

men går ut i fra d var morkaka du mente her..jeg kjente ikke før i uke 19 jeg hverken med fremadliggende eller bakovervendt kake..merka ingen forskjell

Skrevet

"Min" morkake ligger på fremsiden. Tror jeg kjente "noe" i uke 16, men helt sikkert i uke 20. Nå er jeg i uke 25, og kjenner tydelig spark, men fremdeles kan det være vanskelig for andre å kjenne de. De er på en måte vage og kjennes ut som de er langt vekke. Og det vil jeg tro skyldes at morkaka blir som en tykk støtdemper.

Skrevet

Jeg har morkaka liggende frem mot magen, og i uke 17 kjente jeg den boblinga alle snakker om, begynte å kjenne tydelige spark i uke 19 men da bare mot sidene og ned mot blæra. Nå kjenner jeg helt tydelig fremme.

Skrevet

trodde det var vanlig at de fleste har morkaka på framsiden jeg? :S

Skrevet

Nei, det vanligste er visst mot ryggen, men det er ufarlig og "normalt" å ha det mot magen også.

Jeg kjente spark i uke 18. dvs, jeg skjønte ikke helt sikkert at det var det før uke 19-20. Sparkene var nede og på sidene. Enda er de nokså svake, men kan faktisk både kjennes og sees på utsiden om man er litt heldig :)

Skrevet

Jeg har morkaka liggende foran... dvs foran og "opp over toppen"..

Jeg kjente liv i uke 13, men bare helt nederst og i sidene. Nå kjenner jeg sparkene nesten helt opp til navelen, men ser og kjenner sparkene utenpå magen hele veien, er nå 22+4. Har kjent sparkene utenpå magen i 3 uker, blir sterkere for hver dag...

Men nå dekker ikke morkaka mi "hele fronten" heller da... Den er langt unna mormunnen, og følger jo livmoren oppover når den vokser.

Skrevet

jeg har morkaka på "fremsiden av magen" - kan egentlig ikke si at jeg kjenner spark enda, men kjenner noe som ligner romstering i ny og ne... venter på de harde sparka og en sikker bekreftelse på at det er liv. Er 21+2 i dag.

Skrevet

Jeg har morkaken foran. Har kjent liv allerede og er 15 uker nå... Sist hadde jeg den bak og kjente liv på omtrent samme tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...