Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting i forhold til EL-tester.Jeg har brukt EL-strimmel. Den har vært negativ alle dagene jeg har testet. Jeg har brukt en test hver dag i ca. 3-4 dager, og hver dag er det kun kontrollstreken som har blitt synlig, og ikke teststreken. På arket som er med til EL-testene står det at dersom teststreken ikke er tilstede,eller er svakere enn kontrollstreken, så er testen negativ.

I dag da jeg tok en EL-test, så var teststreken svakere enn kontrollstreken. Alle de andre dagene har teststreken vært totalt fraværende, så jeg lurer på om noen vet om dette betyr at eggløsningen er på vei, og at teststreken vil være sterkere i morgen, eller er det helt tilfeldig om teststreken er usynlig eller svakere enn kontrollstreken.

Dette ble kanskje uryddig beskrevet, men er det kanskje noen som likevel skjønner hva jeg mener og kan svare ???

Lurer veldig, for El burde ha vært her i disse dager, men ingenting skjer....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Sjønner hva du mener ja. Det stemmer som du sier at når teststreken er fraværende eller svakere enn kontrollstreken, så er den negativ. Men jeg tror kanskje, at når teststreken går fra å være helt usynlig, til litt mer synlig, så er eggløsningen på vei. Den vil kanskje være sterkere i morgen ja, men ingen garanti for det. Har slitt med å finne eggløsningen selv med slike strimler. Så nå har jeg bestilt ELtest fra cleablue. Forstår det slik at den viser når det er stigning i LH. Og dermed kanskje lettere å finne EL. Lykke til for deg :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...