Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Joda,hun skulle være barnevakt i går kveld. Hun spurte hvor hun fant pysj,og jeg sa at det holdt med bare body. På forhånd hadde jeg laget 550ml mme,som skulle vare det neste døgnet. I morges da mini våknet,så jeg at han hadde sovet med genser,sokker og fleecebukse!! Da jeg tok av han buksa,så holdt bleien på å falle av-Den var kun tapet på en side,den andre tapen var urørt.. Jeg gikk ned for å lage en flaske melk,men der var det tomt. Hun hadde gitt ham all melken i løpet av noen få timer! Hvem skulle trodd at denne damen har født og fostret fire barn? Huff,blir så oppgitt noen ganger av den damen.....
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 seriøst??? Hadde aldri latt ho hatt ungen min hvertfall!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #3 Skrevet 18. juni 2007 Hva med å passe ungene deres selv til de er gamle nok til å si fra? Hadde ikke barnevakt før gullet var 2 år. Dere tar sjanser bare for å svinse rundt på byen. Ungene som må lide for det...
KariMari Skrevet 18. juni 2007 #4 Skrevet 18. juni 2007 oho så flink du er da anonym... wannabe-supermom!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Ære være deg for det! Men nå har vi kun hatt barnevakt 3 ganger på to år,har vært på to julebord og en bursdag,så å svinse rundt på byen gjør vi ikke.. Det er vel heller et utslag for at hun har vært for lite barnevakt,og dermed er ute av trening? HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Er det supermom å passe barne sine selv? Ja, da er jeg vel det.. *himle med øynene*
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #8 Skrevet 18. juni 2007 Han er ikke to år,men siden jeg har flere barn,så har hun vært barnevakt en gang før minste ble født. Minste er under året. HI
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Er vel samvittigheten din som innbilder deg det...
Sjefsmegga Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 Jeg er takknemmelig og glad jeg hver gang svigermor er barnevakt....uten å henge meg oppi at hun kansje gjør ting litt anneledes enn det jeg gjør.
krabbe Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 la nå svigermor være med når du steller knøttet en gang eller to -så ser hun hva du gjør og ikke gjør. og så prater du til babyen hele tida og forteller "babyen" hva du gjør, selv om det egentlig kanskje er mest retta til svigers Så kan du jo la svigers stelle knøttet mens du "leker og pludrer" med ungen ved stellebordet (altså, egentlig overvåker svigers) -så føler hun seg nok tryggere neste gang hun får fullt ansvar alene.. Bedre lykke neste gang
Darth Vader Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 Han overlevde vel det ganske greit gjorde han ikke?
supergyda Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 Din mann overlevde da? Hvis hun har forstret fire barn, så må hun da ha gjort noe riktig.
Darth Vader Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Herlighet - behandler dere folk rundt dere som idioter? Da er det jammen ikke rart at dere blir misfornøyd heller. Alt må være sånn som jeg pleier å gjøre det ellers så blir jeg så suuuuur og misfornøøøøøyyyd.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 Jeg hadde anmeldt henne på flekken! Tenk å tape bare den ene siden! Makan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå