hund&barn@fullrulle Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Var til legen på fredag da, for jeg fryktet uvi men de fant ingenting galt med urin. Sjekket tissen hans og den så fin ut. Han var litt sår i hals og væske i øret så han sa influensasymptomer. Får febernedsettende 3-4 ganger i døgnet og får ikke gjort noe mer for han egentlig. Hvor lenge skal de egentlig gå med så høy feber før man kontakter lege igjen da?
børdi Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 huff da,, stakkar lille mann... ville tatt han til legen igjen i morgen jeg da.... good bedring til Gullgutten.... Og en stor klem til mor...:-)
Expat Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Du bør ringe til legevakta og forhøre deg nå! Etter 72 timer skal de ses! Og 40 er mye...
Nickey Mouse Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Vi var inne med gutten vår sist lørdag, da hadde han hatt 40 i feber siden tidlig morgen, samt ekstremt dårlig form. Alle prøver negative. Tirsdag på kontrolltime ble det konstatert lungebet. og ørebet. Legen sa at sist vi var inne var det for tidlig til at prøvene slo ut. Ville dratt rett til legen i morgen! God bedring til gutten din:)
Pittamitta Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Du bør ringe legevakt og si hvordan det e r.Er ikke bra å ha høy feber så lenge.Legen sa til oss at man kan gi febernedsettende opptil 5-6 gange rpr døgn.Pakkevedleggene sa han,sikrer seg extra godt.Men siden du ikke får ned feberen helt,så kontakt legevakta nå.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Du burde absolutt kontakte legevakten. 40 i feber er høyt og 4 dager er jo en liten stund også... Lykke til & god bedring til gutten din!
*jaja* Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Ble det målt CRP? Jeg hadde dratt til legevakten igjen. I kveld. Og fått målt dette. Kanskje en infeksjon som er kommet siden feberen ikke går ned.
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 lille gutt her hadde 42 i feber da de målte på legevakta... 2 dager etter var feberen 41 ringte igjen og da fikk jeg besked om at feber må under förti og dete var i mars ... fikk beskjed om å ta med han ut i bare bleia og väre ute 5 min.. gutten her på 2 år synes det var utrolig deilig... og jeg fikk også beskjed om å gi han en ekstra pille i rompa selv om det står 3-4 på pakka... hadde tatt en telefon jeg
hund&barn@fullrulle Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 Uff, er vanskelig dette ja. Men nå har han sovnet. Paraceten har vel virket etter gråting, ville ha vann og tisset i senga (som han ikke har gjort siden han ble tørr). Haaaaaaaaaaaaater sykdom!!!
Pittamitta Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 våkner han igjen,og har fortsatt vondt og feber,så ring legevakt i natt.De har vakt og får betalt osv samme hva,så ikke vær redd for å ringe ivertfall!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå