Expat Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Håper det snart blir lovfestet i Norge at det er ok å amme i offentlige rom! http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/17/503762.html Skikkelig stilig av Heidi Sørensen!
Maisie Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ja, må man, så må man. Lille Oda dreit vel i at mamma satt i åpen komitéhøring da hun ble sulten. Og da hadde jo ikke mamma noe annet valg enn å amme henne der. Det var jo en mann der som sa han ikke hadde tatt sin 6 måneder gamle datter med på åpen komitéhøring. Men Heidi Sørensen sa jo at hun ikke hadde noen til å passe datteren, så da var jo alternativet at hun ikke kunne komme da. Hadde vel blitt mere styr om hun bare lot være å gi datteren mat, så ungen hylte og skreik. Selv om jeg er for at man skal kunne amme hvor man vil, så er det vel noe med hva som passer seg på Stortinget eller i andre møter (tenker ikke bare på amming). Hadde de reagert like mye hvis hun hadde hengt et sjal over babyen og brystet, eller satt seg litt lengre unna?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå