Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 nei d er ikke farlig...d er et natur produkt...
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 men ikke bra for babyn heller har jeg hørt
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 babyen tar ingen skade av d...for noe tull...hvorfor anbefaler noen jordmødre dette da?? hvordan kan et rent natur produkt skade noen?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Hvilke jm er det som anbefaler at gravide tar lakserolje??Har jeg vanskelig for å tro gitt..Sjønner ikke hvorfor noen gidder å ta sånt jeg,babyen kommer når den er klar:) Bruk heller den siste tiden på å kose dere,istedet for å renne på do..
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 lakseroljen funker bare visst babyen er moden for å komme...er ikke alle som springer på do av den heller...
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Har hørt at du kan få tarmkramper, så syns ikke akkurat det frister så veldig mye lakserolje...men om det er farlig, det vet jeg ikke.
camnat Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Jeg drakk en hel flaske men uten at det hjalp meg...men er ikke farlig så skader ikke å prøve men smaker drit
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 Bare sånn til opplysning: Det er ikke nødvendigvis ufarlig fordi om det er et naturprodukt... Hasj er et naturprodukt!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #12 Skrevet 18. juni 2007 jeg har lest at de ikke anbefaler dette lenger, husker at det var et tema da jeg fikk min første for 15 år siden. Det skal visst ikke ha noen effekt på fødselsforløpet ettersom jeg har lest.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #13 Skrevet 18. juni 2007 Advarsel fra jordmora på St.Olavs i Trondheim: Styr unna lakseroljen ... i verste fall blir man liggende med tarmkramper i tillegg til riene! Hun hadde hatt noen slike tilfeller, og sa at det er noe vi vil gjøre alt for å unngå!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #14 Skrevet 18. juni 2007 jeg har prøvd det 2 ganger. men jeg var ikke moden noen av gangene så den fungerte bare slik at jeg fikk tømt meg.. hadde jeg vært moden hadde den nok fungert. jeg kjenner mange som har fått igang fødselen ved å ta laxerolje. de brukte den metoden før i tiden på sykehusene for å få igang fødsler. fikk ingen kramper selv om jeg drakk en halv flaske. ikke skadelig å prøve.
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #15 Skrevet 18. juni 2007 "ikke skadelig å prøve." Det er jo nettopp det det kan være (i hvertfall om du har max uflaks) ... MEN du kan være heldig og ikke få noen reaksjoner på det. Da er det opp til hver enkelt om de tør å ta sjansen!
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #16 Skrevet 18. juni 2007 Men hvor i alle dager får man tak i dette da?? helsekost eller apoteket??
MissiCippi Skrevet 18. juni 2007 #17 Skrevet 18. juni 2007 IKKE prøv lakserolje!! Har fått streng beskjed av jordmor! Hopp heller til sengs! D funker:-) Eller ta en hoppete tur på sjøen eller i bilen på en landevei!! Men IKKE lakserolje!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå