Sentralstøvsugeren Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Hadde vært fint å se noen bilder av det kanskje......:)
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 ... Drit lekkert! Link eller ??
♥♥ M ♥♥ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Oi, sorry. dumme meg. hehe http://max.no./cgi-bin/boligkatalogen.cgi?Typ=82A-20
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Åh det var kjempe fint!!! Det burde dere absolutt!! =)
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Jeg ville ikke hatt det, men det er fordi jeg er dritt-lei av å springe trapper. Har hus på to plan i dag, og skal leve med det noen år til, men jeg skal ha alt på en flate etterhvert. Mye "gratis" mosjon av trappespringing, da! :-) Synes ellers det ser veldig "høyt" ut, liksom, men rom og romfordeling ser jo ok ut. Lykke til!
♥♥ M ♥♥ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #11 Skrevet 17. juni 2007 Takk for ærlig mening. Romfordelingen liker vi godt. er litt høyt ja. vi har bare to plan. underdelen er utleie. vil ha to etasjer
Gemini77 Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Ikke min stil, men vi er alle forskjellige.. :-) Er lei den type utseende på hus, men så er jeg mer tilhenger av "funkis" hus da. I tillegg syns jeg det var litt lite, men der har vi forskjellige behov. Vi skal bygge hus neste år, og jeg har som kriterie på hus at vi skal ha så og si alt på en flate, hvor det eneste som skal være i etasjen over er soverommene til barna, loftstue til barna og eget bad til barna. Vi skal ha soveromemt vårt i en annen etasje enn barna og ha eget bad og walk-in closet. Men det er mine kriterier. :-) Ellers er jo huset fint! Det er jo ikke det. Men jeg ville ikke bygd det.
Hjertefamilien Skrevet 17. juni 2007 #13 Skrevet 17. juni 2007 Hmm.. liker ikke karnapper jeg da, også syns jeg det var litt lite med vinduer i hovedplanet på stuesida (og da også kjøkkensida for at det skal bli likt...) Når jeg tenker meg om var det visst flere ting ved huset jeg ikke likte, planløsningen i hovedetg er ikke sånn jeg ville likt å ha det. :-)
Pittamitta Skrevet 17. juni 2007 #14 Skrevet 17. juni 2007 Kjempe fint.Men skal dere ha større veranda eller platting på øversiden av huset eller.Troe verandaen er i minste laget etter mitt syn da..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 17. juni 2007 Bygger nok den ut på ene siden. den nederste altanen
junispiren fikk liten Dennis Skrevet 17. juni 2007 #17 Skrevet 17. juni 2007 Ja smaken er forskjellig. Jeg syne som sagt det var kjempefint. Er ikke fan av karnapp jeg heller men det slipper inn masse lys da =) Utleie enhet er kjempekjekt. Det har vi også. Vi leier ut i sokkel, slik som dere blir å gjøre =) Veldig godt for huslånet og andre utgifter! Funkis hus er ikke pent etter min mening. Ser fælt ut. Passer ikke inn i de aller fleste bybilder heller, pga den har helt annen fasade enn alle andre hus. Blir sånn arkitekt fasong.. Og i mange tilfeller gir det snømåking på hustakene.. Ikke praktisk. Men som sagt: Smaken er forskjellig. =)
♥♥ M ♥♥ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 17. juni 2007 Takk Huffin er enig med deg. liker heller ikke funkishus. jeg liker litt gammeldages og koselige hus. så derfor liker jeg karnapper og valmede tak men er enig i at det kunne vært større ja..
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #20 Skrevet 17. juni 2007 Vi har hus som har nesten akkurat samme planløsning, men vi har ikke kjeller. Veldig praktisk med kjeller som kan leies ut i noen år, for siden å tjene som barnas "hule" Det hadde vi hjemme når vi var unge.... Veldig ok med noe som var adskilt, men foreldrene våre hadde samtidig en kontroll på hva vi foretok oss... ) Vi hadde desverre ikke denne muligheten pga tomten... Når det gjelder huset er vi veldig fornøyd med planløsningen på vårt. Vi har dog ikke vaskerom nede og det er et stort (!) savn for meg.... det er et stort pluss med dette huset. Veldig fint hus selv om jeg personlig er mest glad i vanlig saltak...men for all del (halv)valm er også fint på denne type hus... Artig å bygge ) Lykke til )
Lilith Skrevet 17. juni 2007 #21 Skrevet 17. juni 2007 Jeg liker denne typen hus, og synes det er veldig fint, bortsett fra en ting: To av soverommene er for små for meg. Går ut ifra at de skal brukes til barnerom? Hvis vi noensinne får oss eget hus, vil jeg ha større rom enn dette til barnet/barna. Lykke til med husbygging!
It's all about me Skrevet 17. juni 2007 #22 Skrevet 17. juni 2007 Det var helt greit, men ikke min type smak. Synes det var litt kjedelig, ikke noe nytt. Finnes så mange slike hus allerede. Sorry.
♥♥ M ♥♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #23 Skrevet 18. juni 2007 Det går greit.. vet det er masse slike, men vi ville ha noe klassisk..
♥♥ M ♥♥ Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #24 Skrevet 18. juni 2007 Det går fint. vi ville ha noe klassisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå