Gå til innhold

FAEN,...det er en edderkopp på kjøkkenet..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

**ler** ser for meg kine som følger med den overalt helt til gubben kommer hjem i natt.. slik at hun vet hvor den er hele tiden..det første gubben får se når han kommer inn er en skrekkslagen dame som ber han forte seg å ta det SVÆRE dyret som egentlig er på størrelse med en 50 øring..hihi.

Skrevet

og derblir den til gubben kommer hjem tenker jeg... hihi...

stakkar dør en sakte og pinefull død av oksygenmangel..

Skrevet

neida,jeg satte glasset oppå den...med den flate delen på edderkoppen ;)

så den er død ;)

forhåpentligvis..men jeg fjerner den IKKE..

Skrevet

hahahahahahahahahahahahaha da er den ikke død... hihi... kjenner du ikke noe kile i nakken??? hihi

Skrevet

*grøss*... edderkopper og slanger/ormer er noe av det mest grusomme og ekleste som finnes....

Skrevet

æææææsj faen nå klør det over hele meg!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

huff... føler virkelig med deg, det er så mange edderkopper i leiligheten her og de kryper rundt og bare veenter på det rette tidspunktet til å hoppe på meg og drepe meg. alle sier at de betyr lykke og renser opp i andre småkryp, men ser det ut som om jeg bryr meg??? NEEEI!!! Det gjør jeg ikke. Jeg er så redd for de. og jeg er enda mer skvetten nå som jeg er gravid og tenker bare på når Joakim kommer at da kommer jeg til å bli hysterisk for at han skal bli angrepet, hehe....

Skrevet

ja, han stod i taket og sambo skulle fjerne den (sa han, men jeg tror han håpet den landet på meg, hehe) og slår den ned fra taket RETT MOT meg og jeg løp rundt hele leiligheten og ristet håret og var sikker på at nå var min time kommet og at dette var siste dagen jeg så dagens lys.

sambo sa herregud den er jo ikke på deg da, neivel hvor er den da?? vet ikke sa han og lo.. huff gutter er ekle med oss når de vet i har noia for noe. og plutselig, der... på dørkarmen står den jævelen. så tar jeg skoen min (uten mønster under for å ikke risikere at den klarer å snike seg unna eller bli halvdød (vil ikke at den skal lide). og sambo dytter armen min vekk for å redde den lille jævelen og dermed kaster jeg skoen i øyet mitt og sambo knekker sammen. men jeg har en sko til jeg og der satt den, så nå er den hvite dørkarmen fått en rød/bruk stripe øverst. Hihihi :-) Blonds rules :-)

Skrevet

HAHHHAHAHHA samme skjedde her en gang for lenge siden ;)

husker det som om det var igår..

sambo skulle ta vekk en satan av en tarantell som var på rommet hans (var en vanlig edderkopp men JÆÆÆVLIG stor), og han tok den med fingrene og kom faretruende nær meg med den...jeg stirra han i øyenen å sa,kaster du den på meg er det slutt ..

da hev han den i do..HAHA ;)

Skrevet

for å si det sånn :

JEG kommer IKKE å hjelper deg

og

Jeg lå tre uker på sofaen fordi det var en edderkopp på soverommet vårt, turte ikke ligge der selv om olav kverket den første dagen !

føler virkelig med deg !

Skrevet

HAHAHAHAHHA seriøst?????

*ler meg ihjel*

men skjønner hva du mener,jeg har egentlig ikke lyst å lgge på soverommet om jeg finner en edderkopp der,men fordi vi har så sinnsykt deilig seng så gjør jeg det...ehehehe :P

Skrevet

Hehe.. Sambo skjønner ikke at det er mulig å være så redd for de.. men de er jo EKLE!!!

Kine?? hvor er du fra?? Gleder meg så sinnsykt til Joakim kommer, misunner deg som har fått lillegutten din :-)

Skrevet

ja de er heslige...ÆSJ..

bor ca en time unna haugesund :))

noen timer fra bergen :)

ja du har myyyye glede deg til,er så herlig med en liten en ;))

marcus er så nydelig,å kjempe snill :))

Skrevet

det har vi også, men ikke faen omjeg legger mg på romemt der jeg vet det har vert en edderkopp samme dagen...

gikk faktisk udusja i et bryllup en gang pga edderkopp i dusjen...

JA , jeg er nok ekstrem, men er bare når jeg er gravid jeg har sååå noia som nå, ellers greier jeg faktisk å drepe de og fortsette der jeg slapp..hehe

Skrevet

HAHAHAAHAHHA så hysterisk morsomt ;))

udusja faktisk :DDDD

haahahhahahha

Skrevet

ja var gravid den gangen også, men hadde jo dusja kvelden før så var jo ikek skitten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...