Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 kommer det mye når den går?? hadde litt blod her for en uke siden. har hatt eggløsning hele tiden, ¨men denne ganger var det litt blod med. Men det var ikke så mye, å det var bare den dagen, Har vært på kontroll etter det, men jeg glemte å spørre legen om dette. Men han sa jo at alt var bra på kontrollen:)
julisønn Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Ja dette lurer jeg på også. Prøvde å spørre her inne igår hvor mye slim det er snakk om her, men fikk desverre ikke et eneste svar.....
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 hm.... skal tilbake på kontroll i morgen, så jeg får vel prøve å huske det da:P
Siljevanilje:) Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Det er vistnok fryktelig varierende... Noen merker ikke noe som helst, mens andre får en hel haug med slim på dopapiret. Enkelte skjønner i ettertid at "det må ha vert slimproppen som kom for en ukes tid siden". Farge og fasong er vist ogsp ganske ulikt. Jeg tror min gikk for halvannen-to uker siden, og bestod av blankt slim... Men jeg er veldig usikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå