Frk.Forvirret Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hvordan ble arrene? Var det mye smerter i ettertid? Er du fornøyd eller misfornøyd? Hvilken størrelse gikk du fra og hva er du nå? Tror jeg ville fått stygge arr etter en operasjon, men det viktigste er vel at formen på puppene ser bra ut når man har klær på og at man blir kvitt det negative ved å ha for store pupper. Hvor gamle var barna dine da du gjorde det? Regner med man ikke kan løfte på ei stund etterpå-........
fleXibel Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg bruker faktisk de samme størrelsene i dag.. noe jeg sa til operasjonslegen at jeg ikke ville, vill ha noen str mindre.. Arrene blir bleike med tiden.. Smerter var jeg ikke plaget av.. og i dag har jeg nedsatt følsomhet på undersiden og ved arrene.
Frk.Forvirret Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Var det skummelt, syns du? Hvor lang ventetid var det?
fleXibel Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har sykehus skrekk.. så jeg syntes det var skummelt.. Jeg var først hos fastlege, så hos lege på lokale sykehus, så fikk jeg brev om at jeg hadde time på Ullevål.. men så fikk jeg nytt brev om at Ullevål hadde ikke plass så de kjøpte plass te meg på privat klinikk. Syntes det gikk fort når en først kom igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå