Gå til innhold

Hvilken brystpumpe skal jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det lurer jeg også på, har sittet og tittet masse på nett i dag men blir ikke så mye klokere. Jeg skal fullamme hvis jeg klarer de første mnd men vil ha mulighet til å være borte fra babyen noen timer. Trenger jeg da manuell eller elektrisk? Og hvilket merke synes dere er best?

Skrevet

Kjøp Avent sin! Jeg prøvde både den og Dr. Brown sin, og var absolutt mest fornøyd med Avent. Lett å holde styr på alle delene, og lett å bruke. Dr. Brown hadde vi mye (!) feil med. Håndtaket knakk bl.a. 3 ganger!

Vil anbefale å kjøpe en pumpe i en butikk, og ikke på nettet. Dersom noe skulle være feil, er det greit å kunne gå rett i butikken å få byttet. Jeg skulle å amme, men hadde ikke melk og ble nødt til å blande morsmelkerstatning og morsmelk, og måtte derfor pumpe hver dag. Veldig greit å få ny med en gang da vi ble masse plaget og var avhengig av pumpen!

Skrevet

jeg kjøpte avent sin brystpumpe på apoteket. Kjempeenkel å rengjøre, bruke og ta med seg. Den vil jeg anbefale. Jeg betalte ca 500 for min for tre år siden

Skrevet

Ok dere mener den manuelle begge to ikke sant? Det kreves ikke masse tid og strev for å pumpe med denne selv om den er manuell altså?:)

Skrevet

bruker også avent sin..

manuelle..

syns den er kjempe grei,vertfall siden jeg ikke pumper ofte..

bare når jeg har vert på fylla,eller er borte fra marcus..

er grei å bruke og lett å ta fra hverandre og sette sammen igjen..:)

Skrevet

Har en avent manuell, syns den virka kjempe fint sist og skal bruke den nå også:)

Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale medela elektriske... Bråker litt, men kan også bruke batterier hvis du skal bort...

Kjempekjekk!!

Jeg ga vel rundt 700 kroner for den på apoteket i mai i fjor...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...