Gå til innhold

Noen som har slik reisebag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken str har du? vil du anbefale? Virker jo så praktiske....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har den største, og har to barn. Har pakket sammen til dem i den bagen når vi har vært på sydenferie o.l. Perfekt, synes jeg. Greit å ha system i tingene, å ha forskjellige rom til bukser, bodyer, vaskekluter etc.

Ikke så praktisk til meg selv da, de lommene synes jeg blir litt for små til større klær..

Skrevet

Hvor store er de største og hva er prisen på de? Har funnet på 80 liter, er det de som er størst?

Skrevet

Vi har den mellomste (den røde) og det er som nevnt over her praktisk å kunne skille litt av når man pakker, for ikke å få et vilt kaos nedi bagen.

Men jeg har aldri til nå funnet et egnet sted å henge den opp slik det er meningen. Når den er pakket, er den så tung at dørhåndtak, skapdør etc ikke er egnet til å henge den på.

Kvaliteten er vi heller ikke så fornøyd med, for flere av bære delene røk etter kun kort tid. Klips til skulderrem og noe på håndtaket f.eks.

Vi kjøpte den fra www.going.no

Nå har jeg fått reisebagen proff i vervepremie, og den skal bli stelleveske når babyen kommer. Får håpe den fungerer bra til det formålet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...