mam33 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er det noen som har erfaring med imurel og graviditet? Mannen min går på imurel, og jeg er derfor litt bekymret.. Legen min sa derimot, at jeg måtte ta det helt med ro, og at hun ikke kunne se at det var rapportert om fosterskader. Likevel klarer jeg ikke å slå meg helt til ro med det. På pakn.vedl. står det nemlig at hverken mor eller far skal bruke prep. før eller under graviditeten pga faren for fosterskade. Mens andre steder (internett) kan jeg lese at det kan brukes...? Hører svært gjerne fra dere med erfaring om dette.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Finner ikke noe på pakningsvedlegget vi har om akkurat dette, det står om mor ja, men ikke om far. "Forsiktighet Preparatet frarådes å bruke hos ammende kvinner, men kan brukes ved alvorlig sykdom i forbindelse med svangerskap." Sitat fra http://www.stolav.no/StOlav/Virksomhet/Behandling/Ortopedi+og+revmatologi/Enheter/Revmatologi/Pasientinformasjon/Medikamenter/Imurel.htm Tror ikke dette er noe å bekymre seg over, det fins gravide som går på Imurel også.
Sommerfugl78 Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Min samboer går også på imurel. Husker vi leste en gang på nettet at far ikke burde bruke det pga. fare for fosterskader. Men fant ikke noe om det i felleskatalogen/pakningsvedlegget. Jeg har også vært litt bekymret for det, men håper og tror at alt går bra. Er 28+6 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå