gutt06♥jente07♥gravid:):) Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Jeg har laget en egen gruppe på facebook for oss desemberdamer.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Sikkert koselig... Jeg har selv termin i desember, men holder meg til disse sidene, føler mest trygghet her, syns det facebook har tatt litt mye av, derfor ikke vært der...
FrkGull Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hmmm, jeg finner den ikke jeg, men mulig jeg har søkt feil... ?
helenis + E-07 & D-09 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg kan heller ikke finne den gruppen :/
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 hvis dere bruker "bim" som søkeord så finner dere den med en gang :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå