En_av_hver Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Så at du ikke hadde fått tak i crocs til guten din. Har du prøvd taylorshoes.com? Der har de fra str 21/22:-) (eler 22/23 husker ikke helt) ;.)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #2 Skrevet 18. juni 2007 Hei en_av_hver! Så visst ikke innlegget ditt igår! I butikken sa de at størrelse 23 var det minste, og han må ha størrelse 20, kanskje 21! Ser de har størrelse 4/5 på den siden, men det sier meg egentlig ikke så mye Tusen takk for link
En_av_hver Skrevet 18. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 18. juni 2007 Hvis du går inn på str kartet så får du opp de norske str (dvs europeiske da) 4/5 er 21/22, så da blir de kanskje for store? :-)
Gjest Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 Kommer litt an på størrelsen da, men jeg tror de blir for store.. Dumt jeg ikke får prøvd dem da, kan kanskje dra i noen andre butikker her i Oslo å sjekke, sånn at han får prøvd! Har bare vært i en butikk, men der sa de at de ikke fantes i mindre størrelser. Men det gjør jo tydeligvis det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå