♥2 små gull♥ Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Jeg kan gi deg et råd om hvilken du ikke skal kjøpe hvertfall... jeg hadde avent sin elektriske, den kan brukes både elektrisk og manuell. Jeg fikk ikke ut en dråpe og har hørt flere som har slitt med det...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er veldig fornøyd med medela swing.. Er forøvrig tilbud på den lenger ned på høyre side her =)
Mersa og gutta <3 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er også super fornøyd med Medela swing!
tvilling73, 05/07 Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Medela Pump in Style Advanced Den skal du kjøpe ;-) Den hadde jeg og var kjempefornøyd, lett å dra med seg, bor i en sekk, pumper begge bryst samtidig - ergo tid spart - og du får jo to etter som jeg forstår.. Skal du bruke den mye så kjøper du ekstra sett til puppene for da slipper du og vaske/koke ved hver pump. Lønner seg om du skal bruke den to ganger til dagen vil jeg si. Jeg pumpa hver 3.time fra hun var 7 uker til hun var 4 mnd, og deretter gradvis ned til 2 pump når hun var 6 mnd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå