Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 hvor lenge ca varte renselsen hos dere???
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Litt over 6 uker, men det var svakt kanskje de 2 siste ukene...
Prinsessemamma:-) Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 8 1/2 uke, men tror det er uvanlig lenge. De fleste jeg kjenner har hatt i 2-4 uker.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 var det sånn skikkelig mye eller slik som mensen? grue meg litt til den jeg, for alltid når jeg har hatt mensen har jeg brukt tampong¨.. nesten både dag og natt.., så det blir litt uvant for meg med bind, ikke helt tilhenger av det jeg:) men det går nok bra:)
avent1 Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er som deg, alltid brukt tampon. Renselsen hos meg varte ca 6 uker. Var vel litt kraftigere enn mens de første 2 ukene, så var det ikke så mye faktisk. Litt uvandt å bruke bind men det må du nok bare venne deg til. Husk å ligg på magen så mye du kan etter fødselen.
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 oki, takk for svar!! joda, går nok så bra så,men blir veldig uvant.. hvorfor ligge mest mulig på magen sier du??
Lillespireengangtil Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 For å si det sånn...Etter en fødsel så er ikke det å stappe oppi en tampong du har aller mest lyst til:) Det hadde ihvertfall ikke jeg...Ikke på noen måneder ihvertfall.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 det å ligge på magen hjelper til at magen trekker seg sammen igjen, ligg gjerne på en pute. LIgger du mye på magen vil du ikkje angre sjølv om det der og da kan gjøre litt vondt, og at event blod som ligger i livmora lettere kommer, slik var det hvertfall med meg. Ble ferdig med store blødninger lettere når eg låg mye på magen
prøvekluten+3små Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 for det første: IKKE bruk tampong! stoor infeksjonsfare med den..men som hu over her sier,sikkert ikke det første du vil putte oppi der etterpå;o) jeg hadde ti uker med 1.mann..men da tror de kasnkje jeg burde vært på utskrapning for hinnerester...dette sa jeg fra om ved nr to,så da tok de sine forhåndsregler,og det var borte på to uker:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå