skogsmusa Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Noen som gir disse til sine barn? Fra 4 år altså.. De smakte jo faktisk godt!! Eller gir dere noe annet vitamintilskudd?
bambi på isen Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Her i huset spiser alle dem, minste snuppa på 18 mndr får ca en 1/2 til dagen men guttaboys tar en hver. Favorittene er oransje og rød:-)
"Frostpinnen" Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Gir ikke Noah de men det er fordi han er for liten ... men tar de selv da. Syns de er kjempegode hehe. Han skal få når han blir gammel nok. Fra 3 år er det ikke?
skogsmusa Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Hmm,, kanskje jeg leste feil.. Men jeg tenkte i alle fall eldstemann skulle få sånn heretter!
bambi på isen Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Det er vel fra 3 eller 4 år, men vi fant ut at hvis vi delte den til lille snuppa, så kunne det umulig skade. Prøvde å gi brødrene og ikke henne, men da skal jeg love det ble lyd i henne. Jammen ikke lett å lure nr. 3, hun får med seg det meste:-)
Salsa Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Leste en artikkel her om dagen om at disse inneholder aspartam (kunstig søtstoff) og at dette stoffet hadde fremkalt kreft hos mus. Synes det var så skremmende at vi har slutet å gi nå.
bambi på isen Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 ups, det har ikke jeg fått med meg!!!!!!!!!
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Det kommer vel litt ann på mengden det vel? Om det er bekreftet at den mengden stoff er kreftfremkallende, blir det solgt her i landet. Det er ikke nødvendig å gi andre type vitamintilskudd enn disse. Ja, det er supergode! Søtningsstoff er det i de ja, men synes det er en grei måte å sørge for at barn får i seg vitaminer
skogsmusa Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 17. juni 2007 uuupppsss! Det hørtes ikke noe særlig ut da!! huff!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå