Anja A Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Det har kanskje vært oppe før, men jeg tenker sånn på den brakkebarnehagen som kollapset tidligere i dag. Dere som har barna deres i slike brakker; sender dere dem i barnehagen i morgen? Jeg tenker nemlig at jeg har lyst til å holde sønnen min hjemme jeg, til det har vært en befaring der som kan garantere for sikkerheten. Noen som har noen tanker? Synes dette er temmelig skummelt og hårreisende!
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 oj, hvem barnehage var dette?
pøber´n & je Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Det er vel 8 andre bhg som har blitt satt opp av samme firma, som har blitt stengt til de er undersøkt. Det står om det på vgnett. Jeg har heldigvis ikke min sønn i en sånn bhg, for jeg er skeptisk til sånne bygg i utgangspunktet. Hadde aldri sagt ja til en plass i en sånn bhg heller.
Anja A Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/06/17/503773.html her er en link. De sa det på nyhetene også. Var det en på Bjerke i Oslo, tror jeg. Jeg har sønnen min i en annen i Oslo, som ikke er stengt foreløpig. Har lyst til å holde ham hjemme, dette er jo liksom ikke noe å gamble med!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå