Gå til innhold

ang egenandel på fysio...

Anbefalte innlegg

Skrevet

må gravide betale egenandel på fysioterapi i forbindelse med feks bekkenløsning og ryggplager relatert til graviditeten?

trodde nemlig alt var gratis men på jobb her en dag "lærte" jeg at gravide må betale egenandel på taxi relatert med svangerskap...

takk ;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det eneste jeg betaker er 50,- pr gang når jeg er på bassengtrening, det dekker husleia fysioterapeuten har på å leie basenget :)

Men så lenge det er rett kode på henvisninga di, W99 er det vel, Bekkenløsning med gangvansker, så betaler du ikke noe for vanlig fysioterapi :)

Skrevet

det kommer an på diagnosen. Jeg betaler ingenting. hverken for reise eller noe.. Har diagnose bekkenløsning med gangvansker

Skrevet

Så jeg kan søke å få dekket reise til og fra fysioterapeut når jeg har fått henvisning til fysio pga bekkenløsning og ikke betaler for fysio?

Skrevet

Hvordan går jeg frem for å få det til?

Skrevet

bare dra til NAV å prat med de. Ha med deg en liste fra fysio over de timene du allerede har hatt.

Jeg fyllte ikke ut noen søknad.

Om du får det innvilga el ikke, kommer litt an på hvilken fysio du går til.. (om der er en som er like godt egna, som holder til nærmere). Skjønner du hva jeg mener?

Altså... her hvor jeg bor, er det ingen som er kvalifiserte nok til å ta seg av bekkenløsning. I nabo kommunen derimot er det det.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...