~Snublefot~ Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Går det an å få det? Når jeg står i dusjen og en litt hard stråle treffer den ene puppen, stråler det en svak overfladisk(altså ikke så langt "inn" i puppen) smerte fra brystvorta og opp til armhulen. Nevnte det for legen, men siden jeg ikke hadde kjent noen kuler eller noe i puppen, trodde hun ikke det var noe farlig. En sykepleier som jeg nevnte det for, mente det kunne være en nerveskade etter amming. Noen som har hørt om/opplevd noe lignende?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Fått det mange ganger... både mens jeg ammet og etter. Aner ikke hva det er, men har ikke tenkt på det som noe farlig.
Nurse80 Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Tror det er utdrivelsesrefleksen! Nerven er nok følsom en stund etter amming. Har hatt det selv både før og etter amming, men nå er det helt borte!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 ja, kan være det..for når venninnen min fikk barn fikk jeg "melkespreng" og den utdrivningsfølelsen. Tror nok det er den, og den er vond på tomme pupper. Hehe.
~Snublefot~ Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Kanskje det, ja. Har liksom ikke giddet å pese noe med det, for tenkte det ville gå over... Takk for svar, jenter:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå