Gå til innhold

Jeg nekter å tro


Anbefalte innlegg

Skrevet

at alle disse vanvittig teite innleggene her inne kun skyldes hormoner som må "ut".

 

Nei, kranglesiden er et perfekt eksempel på gjennomsnittsladeren, gjenomsnitts eq'en her inne på bim. Usaklige, og rett og slett dumme innlegg og alt og ingen ting.

 

At dere lar dere selv råtne bort sånn på denne måten skjønner jeg ikke.

 

Og ja - kjør på: "du er ikke noe bedre selv som sitter her inne nå". Helt greit, jeg tar den, og kommer ikke til å bruke tid og energi på å forsvare meg selv heller. Jeg er her i blant, kanskje litt for mye også, men jeg skriver heldigvis ikke noen av disse innleggene jeg refererer til i denne tråden.

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

-nei, men så ikke tro det,da!!

 

Samma for meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...