Gå til innhold

Kjenner dere dere igjen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hannah har i natt overnattet borte for første gang, hun er 6 mnd..Sambo og jeg var på 30 årslag igår. Hun sov hos mormor og alt hadde gått bra, tok flaske for første gang og mamma fløy med min t-skirt på seg;)

MEN gud så grusomt det var å kjøre avgårde med henne igår, komme hjem til leiligheteen uten henne her og ikke minst våkne i dag uten henne..!!følte meg helt tom, mister på en måte den følelsen av å være mor når hun ikke er her....savnet henne så forfrerdelig, og gråt flere tårer før hun ble kjørt hit utpå formiddagen..var så deillig å ligge på sengen å kose masse med henne etterpå da ;)

Flere som kjenner dere igjen her?? begynte plutselig å tenke på Madeleine

saken og de foreldrene som ikke vet om de noen gang får se henne igjen..forferdelig altså..jeg visste jo at hun skulle komme tilbake, men savnet var enormt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde det ikke på langt nær så ille første gang vi hadde barnevakt, men skjønner hva du mener. Trøst deg med at det blir bedre etterhvert og at det faktisk blir deilig å ha litt tid for seg selv :)

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord;)

Vi har hengt sammen som erteris i 6 mnd da, vært borte fra henne toppen en time av gangen..ligger nok noe i det..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...