Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Puh, da var endelig dåpen overstått :-) Camilla var snill og grei under selve dåpen, smilte masse når hun fikk vann på hodet og når presten velsignet henne. Men resten av gudstjenesten (dåpen var aller først) så ble hun veldig trøtt og sulten, og da ble hun jo selvfølgelig kjempesutrete. Men vi overlevde :-) Etter maten så fikk hun et forferdelig kolikkanfall stakkars lille tulla mi :-( Fikk så utrolig vondt av henne, prompet kjempemasse og hadde tydelig virkelig vondt!! Så resten av dagen var ganske stressende. Men hun sovnet i 16 tiden og sov 2 1/2 time, totalt utslitt. Og nå har hun lagt seg for natten. Litt trist at det ble så mye gråting, ble jo litt begrenset på fotografering da. Og farmor og farfar kom heller ikke da farfar fikk et forferdelig migreneanfall. Så ikke en kjempeflott dag, men tross alt så var det jo absolutt fine stunder innimellom :-) Men må si jeg er glad dagen er over Puh I morgen er det kiropratorjakt på meg ja!
Millapril Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vel overstått! Stakkars dere, det hørtes jo slitsomt ut med kolikkanfall midt i det hele.. stakkars tulla. Bra selve dåpen gikk greit og at hun var snill selv da vannet kom. Vi skal ha dåp om 2 uker og jeg er veldig spent på hvordan det skal gå. Vi skal ha 30 gjester her hjemme og det blir nok litt å stri med for stakkars oss... Håper bare Erica takler selve kirken ok, hun er jo litt dramaqueen til tider og det kan bli skikkelig skrikeshow når hun først slår seg vrang.
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hei, Ja det er vel godt det er overstått kan jeg tenke meg. Kan tenke meg at det blir litt ekstra stressende når en skal være vert og mamma på en gang. Mye å tenke på og holde styr på. Men nå kan du ta en stille og rolig kveld og puste ut. Tenke at nå er dette også unnagjort.
Solstråle72 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med vel overstått dåp. Synd lillejenta fikk så vondt i magen sin akkuratt denne dagen. Bra det gikk fint under dåpen. Nå når stillheten har senket seg er det godt å bare gli ned i sofaen og slappe av.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så mye og vel overstått! Synd at Camilla fikk vondt i magen sin akkurat i dag, men vi får håpe at det går over eller at dere finner behandling til henne om det vedvarer. Om du vil legge ut bilder på Facebook så vet du hvor du finner oss :-) Jeg regner med at det er litt godt at dagen er over også, blir nok en del stress ja. Håper dere sitter godt i sofaen nå og smiler salig :-) PS Millapril; du får hviske "bow-chicka-wow-wow" til Erica om hun begynner å rynke på nesen ;-)
Bellen^2 Skrevet 18. juni 2007 #6 Skrevet 18. juni 2007 Gratulerer med vel overstått! Så leit at hovedpersonen fikk vondt i magen sin da:/ Ikke lett å håndtere vertinne- og mammarollen når man ser at den lille har det vondt, kolikk er ikke akkurat noe du kan knipse med fingrene og få til å forsvinne. Flott at dere hadde noen fine stunder innimellom og fikk kost dere. Jeg gledet meg masse til navnefestene, men må si jeg også er glad for at det er over. I går var det ingenting som måtte ordnes eller rekkes så vi hadde en skikkelig slarafendag på sofaen:)
Tussi og Maja Skrevet 18. juni 2007 #7 Skrevet 18. juni 2007 Så deilig å ha det overstått! Stakkar Camilla som fikk vondt i magen på den store dagen sin... Vi skal ha dåp til helga. Kjenner jeg gruer meg litt til alt styret. Selv om vi har bestilt maten, og får den på døra, og vi får masse hjelp fra Majas bestemor, så blir det nok litt stress.. Men får håpe det blir mest kos!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå