Gå til innhold

Northernlights

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvordan har det seg at du bor i Usa egentlig? Hvor lenge har du bodd der?

Har ett vennepar i Texas som vi har besøkt. Flott land, vi drømmer om å reise flere steder, men må spare litt penger først. Tanten til min mann har feriehus i Orlando. Tenkte vi kunne kjøre derifra til Austin Tx.

Har du peiling på hvilken bil som ville være grei å leie på en slik tur. Må jo ha aircondition og god bagasjeplass. Planlegger å reise når nr 4 (som blir født om 1,5 til 2 år) er blitt ca ett år:) Dvs vi blir 6 stk. Litt mer vanlig med store biler der enn her ja, og jeg har ingen peiling på de bilene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei =)

Tror det blir billigst åleie en minivan for dere,om dere er 6 stykker. Aner ikke hva det koster,men du kan jo sjekke

http://www.rentawreck.com

http://www.carrental-florida.com/

Alle leie-biler har aircondition,tror jeg. De er jo som regel ganske nye.

Har bodd her i over 9 år (blir 10 i noveber).

Og flyttet pga en mann...

Føler meg ofte som "en Josef" ;o)

Er nok etterhvert en mening med at jeg bor her borte,selv om jeg aldri den gangen skulle ha reist.

Men det var så mye rundt omstendighetene i Norge som gjorde at jeg dro langt borte også..Lang historie,egentlig.

Nå har jeg blitt glad i begge landene.

Skrevet

Takk for svar. Skal sjekke de sidene. Vi drømmer også om å bo en stund i statene, men det blir vel med drømmen. Ikke så enkelt å komme inn der akkurat:) Selv om det var en spådame som fortalte meg at vi kom til å flytte dertil for noen år, starte en buisinness etc. Hehe, jaja, man kan jo ha en drøm. Egetnlig tror jeg det er best å reise dit på ferie, vi har det godt her i Norge med permisjoner og diverse i forhold til barna føler jeg.

Min veninne har nå bodd i Texas i ti år denne sommeren. Hun fikk nettopp sitt første barn. Hun er gft med en norsk-amerikaner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...