Frøken Bollerund Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Hvilke har dere valgt til hva? Trodde vi hadde bestemt oss, men heldigvis ikke kopiert opp kirkeprogramment. Nå har min bedre halvdel begynt å tvile på hveilken som passer hvor.. Tenkte på Wagner og Mendehlsson, men begge er da så prangende liksom...
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Vi har valgt: Inn - Brudemarsj fra Garmo Ut - Brudemarsj fra Øre Ingen av disse er så pragende og heller ikke så veldig "vanlige" tror jeg. Brudemarsj fra Garmo er ganske rolig og fin med tanke på at vi skal ha snuppa (14 mnd) som brudepike, så hun ikke blir vettskremt når orgelet setter i gang. Du har kanskje vært innom siden, men her kan du høre en del av dem (med trompet da... noe som også er utrolig flott). http://www.trompet.biz/index.php?pid=musikk
hund&barn@fullrulle Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Mendelson inn, brudemarsj fra Løddingen ut. Den første føler jeg er den vanlige, gamle, gode liksom... Den andre er nyyyyyyyyyyydelig!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Vi tar de helt vanlige vi, har ikke noe forhold til noen av de andre bryllupsmarsjene og så ville jeg ha det helt ordinært: Inn: Wagner's Lohengrin Ut: Mendelssohn's bryllupsmarsj
Stine_ Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 inn - Purpose ( brudemarsj) Under sermonien - Elthon John- can you feel the love tonight ut - H.Sivertsen - kjærlighetsvisa Dette spilles med trompet og orgel
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Trompet og orgel, det hørtes nydelig ut... Hvor får man tak i noen som spiller trompet??
Stine_ Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Vi kjente heldigvis en som spillet trompet.. Men hør med bekjente.. kanskje kjenner noen, noen som kjenner noen
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Takk for svar - skrev til deg et annet sted på siden her ang dette jeg, hehe... bare se bort fra det du, hihi =) Var litt utålmodig der, hehehe =)
Stine_ Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 Følger ikke med så mye jeg Ser bare på de øverste innleggene hehe.. Men håper du får tak i noen.. det er så nydelig.. gå inn på trompet.biz.. der er det sammen m orgel.. det er så nydelig
Heidi****** Skrevet 18. juni 2007 #10 Skrevet 18. juni 2007 Har et lite problem, husker ikke navnet på utgangsmarsjen vi skal ha i bryllupet vårt.. Alt av inngangsmarsj ("Ave Maria" av F. Schubert, nyyyyydelig), salmer, solosang og skriftlesning er nøye planlagt og nå skal jeg få trykket opp hos kortbutikken kirkeprogram, bordkort og menykort. Vet bare at det er "Preludie" et eller annet av J.S Bach, men noen som vet hva den heter korrekt slik at jeg skriver riktig..? Er inne i siste måneden før den store dagen (07-07-07), så stresser jo litt nå, vil gjerne få avgårde bestillingen til kortbutikken i dag slik at alt av trykksaker kommer før 7. juli... Har prøvd å få tak i organisten, men hun har ikke mobilen på... En annen ting, noen som vet en nettside hvor jeg kan høre hele "Ave Maria" av F. Schubert?
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #11 Skrevet 18. juni 2007 hva synes dere om å bruke nella fantasia som "inn-marsj"? Elsker den!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå