Gå til innhold

Spørsmål ang crocs fra taylorshoes.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har bestilt mer enn et par om gangen?

Måtte dere betale toll på det?

Eventuelt hvor mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi bestilte to par der.... taylershoes hadde kun skrevet utenpå pakken at vi hadde bestilt et par... så vi betalte kun toll på det ene paret..og da betalte vi 25 % (dvs momsen) i toll av det ene paret... husker ikke helt hva de kostet.. de gjorde det samme når ei venninne bestilte to par... så virker som de bruker og kun skrive at vi kjøper et par selv om vi kjøper flere, og det er jo bra for oss ;-)

Skrevet

Vi bestillte 2 par,me betalte litt over 300 pr.par,inkl.det vi betalte i posten(sikker tollen)når vi henta de.

Skrevet

turkis78:

Den der sjønte ikke jeg helt...Hvorfor skrev de at dere hadde kun bestilt et par??

Jeg har bestilt derfra mange ganger,to par i slengen,og bestandig har jeg betalt 152 kr i toll på posten..sist gang for bare 4 uker siden!

Skrevet

vi betalte ca 250 kr i toll for 5 pr sko.

Skrevet

Takk for svar!

Blir nesten et fett egentlig da, om man bestiller en og en eller om man bestiller en haug sammen. 25% av 200 er jo 50, og det er ca det frakten øker med per par. Meeen det er vel like greit å ta de 3-4 parene jeg hadde tenkt til i en sleng da. Så slipper man styr med flere bestillinger, flere visa-belastninger (er vel gebyrer på det også :P ) og flere pakker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...