Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Er en ting, sikkert riktig det, men HVORDAN i alle dager klarer folk å dryppe det inn på øynene til den stakkers babyen? Småen på 5 dager har litt puss på ene siden og jeg skulle prøve å dryppe noe innpå, men det ble jo totalt misslykket. Dere som gjør dette, hva er trikset?
lucky_mom Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Melk litt ut i en kopp eller liknende, så drypp det i øyet :-) Jeg suget litt opp i en sånn engangsklut, og dryppet med det.
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Melket meg bare litt i et glass, så måtte sambo holde hodet til småtten stille (mens han selvfølgelig hylte som besatt - sambo, ikke småtten...) og så helte jeg litt i hvert øye/nesebor eller hva det nå var som skulle fikses. Funket fint
Northernlights Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Spruter det rett mot øyet. Eller inni hjørnet mot nesen. Kan gjøres når barnet sover,også. "Noe" kommer inn ;o)
*Lissi* Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Vi brukte slike engangsprøyter som man kjøper på apoteket.
Mammasin Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Spruter på en skje. Så drypper jeg i nese eller øyne.
linord mamma til 2 jenter Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 Når jeg gjorde dette på mine små, pumpet jeg ut litt. Deretter brukte jeg en slik steril sprøyte du får på apoteket. Fylte det i den og spøytet det i øyet. Kjempegreit. Fikk tipset av personalet påapoteket.
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Var det jeg prøvde på, men etter å a fått hele ansiktet fult i melk og litt fornærmet snøfting ble vi egentlig enige om at dette ikke var noe ;-) Tror alt annet enn selve øyet ble truffet, hehe... Tror jeg skal prøve det med glass eller noe annet å pumpe i trikset jeg, takk for tips!
3b@rnsmor-30* Skrevet 17. juni 2007 #9 Skrevet 17. juni 2007 pumpa meg og brukte en tom nesedråpe-flaske, sånn engangs.. og dryppet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå