Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Blir alene nå med snart to barn, ønsker og flytte siden det er alt for mange minner her som vi bor nå....men jeg har ingen penger til depositum. Må man ta opp ett forbrukslån da eller??? det koster jo en formue eller er det andre løsninger for dette?
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Husker at jeg for mange år siden fikk et kassakredittlån på kontoen min. Men tror det var ganske likt et forbrukslån, men til en noe bedre rente enn fra de som vanligvis driver med dette. Men ting har sikkert endret seg. Ring banken og spør hva de kan gjøre for deg.
Siljevanilje:) Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hør med NAV trygd... Kan hende du har noen rettigheter i den forbindelse... Det skader ikke å spørre, i alle fall.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 eller evnt sosialen...forbrukslån sliter du med i maaangen år etterpå å du kommer helt feil ut å kommer til å få problemer med å komme deg på rett spor igjen..er unødvendig prøv alt annet:)
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2007 #5 Skrevet 18. juni 2007 du kan få en bankgaranti av banken din. Da tar du ikke opp lånet, men banken garanterer for beløpet, dvs. at dersom du raserer leil. og huseier krever at du ordner opp når du flytter så "overføres" garantien til et lån. (er jo sjelden det er nødvendig) For huseieren er det like god sikkerhet som om du hadde tatt lån. PS: men det må huseieren også si er ok på at han godtar en bankgaranti først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå