Gå til innhold

23.06.07 Bruder!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er nervene?? :) Neste søndag på denne tiden er jeg en gift kvinne :)

Hva skal man finne på når det er over? ikke noe å stresse med, ikke noe å ordne? da blir det veldig rart tror jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nerver på høykant, å rimelig stressa. Men mannen sover like godt :0)

Blir merkelig å ikke ha noe å gjøre ja, aldri mer bryllup liksom....

Mye som står igjen til deg da?

Skrevet

Har en del nerver nå, og fortsatt en god del som gjenstår som må handles inn. skal jobbe i morra og på tirsdag så går jeg til fri, så det blir storshopping på onsdag.. hehe.. onsdag, torsdag og fredag blir bare stress og mas.. Skal treffe prest, har negletime, alt skal fraktes fra oss til der vi gifter oss (15 mil), border skal dekkes og klær skal hentes.. gruer meg jeg.. Gleder meg til søndag.. hehe.. Men selvsagt mest til lørdag :)

Skrevet

Det som gjenstår hos oss er å treffe presten ,det skal vi gjøre på ondag. Å Torsdag får vi nøklene til lokalene.. så da begynner vi å pynte :)

Jeg trodde det var bare mannen min som fortsatt sover godt om natten,men da er det fler der ute? :) skjønner ikke at det går ann å være så rolig jeg.. det eneste jeg tenker på om dagen er bryllup.. klarer ikke konsentrere meg om så mye annet :)

Å i dag prøvde jeg kjolen min igjen, så den har blitt litt for stor.. men så lenge min bestemor er sydame blir den ordnet i morgen. Men det ble en eksta bekymring.,, blir så stresset :)

Skrevet

Jeg og skal jo snart gifte meg:) Enn at det er under ei uke igjen!!!

Gleder meg utrolig mye, er ikke spesiellt stressa engang. Ble bare litt før jeg dro på jobb nå, fant plutselig ut at to av servitørene under middagen ikke kan stille opp likevel, og det var liksom de som skulle styre det hele...og de som skulle på kaffe og nattmatservering må dra etter kaffen...ble litt småtteri og ordne opp i, men får ta det etter jeg har stått opp imorra engang;)

Alt ordner seg da for snille piker. Har heldigvis fri fram til etter bryllupet når natta her er over, så da er det shopping og vask av hus som står for tur!! Lykke til alle sammen, blir gøy å høre hvordan uka blir;)

Klem til alle St. Hans-bruder:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...