vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 sitter her og leser innlegg etter innlegg.. får ett lite inntrykk av att SA er vanlig ...att d skjer ofte...blir litt redd ...
stratosen_er mamma_ Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 ja det skjer nok oftere enn vi er klar over...skjønner at du blir litt engstelig men samtidig så er det litt godt å vite at det skjer og synes jeg...når jeg mista i MA i januar følte jeg meg veldig alene men etter å ha vært her ser jeg at det er veldig vanlig med både MA og SA. Tror nok ikke du skal bekymre deg, dessuten er vi prøvere litt sånn at vi tester for tidlig og så ender det i en spontanabort, hadde vi vært ikke-prøvere hadde vi ikke tenkt over at vi var gravide en gang...(om du skjønner) Vet ikke om dette beroliga, men tror nok ikke du skal bekymre deg og ender graviditeten i en sa så er det noe galt med fosteret, så da er det det beste:)
løveprinsen <3 Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Hei hei. Det er faktisk ganske vanlig med SA/MA. Tror det er slik at ca 20% av alle svangerskap ender slik. Ikke bli redd, tenk på at det går bra med de aller fleste. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå