Gå til innhold

da var barnerommet ganske "klart":)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 25 uker på vei og jeg og sambo har vært på ikea:) han gikk amokk!! jeg syns det var litt tidlig å kjøpe barnemøbler, men han handlet som bare det:) så avtalen var åkjøpe, men ikke skru de sammen ennå... men tro du han klarte å vente... neida, så alle møblene er skrudd sammen og satt opp.... nå må alt bare gå bra altså!! men det er jo litt søtt også da:) noen andre som er kommet like langt?:)hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. spennende da.. vi skal på 3d ul neste uke så håper vi får vite kjønn mer sikkert da. Har lyst å male en av veggene på barnerommet lyseblå eller lyserosa. Skal også male bokhylle å vugge i hvit. Ellers har vi veldig lyst å pynte opp veggene med noe. Har tenkt litt på delfin og sjø tema, men føler det passer best til gutt. Etter 3d ul`en vil jeg begynne vertfall. Da er jeg nesten 29 uker på vei og begynner få litt nerver hvis ikke rommet begynner å ta form, hehe.. barnet skal jo ikke sove der den første tiden, men har ikke lyst å holde på å male å styr når hun/han er kommet.

Skrevet

samme her, vi har en vegg igjen å male, som skal enten være lyse rosa eller blå:) ellers er alt lyst og møblene er hvite... så blir det jo å henge opp bilder og kjøpe pynte ting når babyen er født... han\hun skal jo ikke bruke rommet med det første nei, men greit å ha det klart til den dagen det skal i bruk,pluss at det er jo veldig stas å vise frem da;)

Skrevet

Ååå som jeg misunner dere :) Vi leier leilighet foreløpig, har sagt opp den vi bor i nå og leter etter nytt som er mer pasesnde for småbarnsfamilie. Men samboeren min er ferdig med studeringen nå neste uke da, og jeg håper han får seg jobb raskt så vi kan begynne å se etter noe vi kan kjøpe. Jeg har sååå lyst til å ordne barnerom :)

Skrevet

Så koselig da:)

Har litt problemer med å få dratt samboer med foreløpig (er like langt som deg), men kunne godt tenkt meg å iallfall starte litt.

Litt gøy når det er han som tar av da:)

Skrevet

ja, det er kjempe stas;)vi har kalt det rommet for barnerommet siden vi flyttet inn for snart 3 år siden, for visste at det en dag ville bli brukt som det så vi valgte å ikke gjøre noe med det da. så du har noe å glede deg til dr ja:)vi er jo ca like langt på vei:) var inne på profilen din, gøy med mage bildr:)

Skrevet

Halloen :)

Er nå midt i uke 25, og har så langt ikke kjøpt noen ting ennå.. av de store og alvorlige da. Klarte ikke å vente og kjøpte noen få søte klær i gull , orange , grønn og litt blått, venter jente og har ikke lyst å ha alt i rosa, det blir for kjedelig. Men barnerommet malte vi i lys seledin som passer til begge kjønn, ennå i vinter da vi malte hele leiligheten. Untatt det har jeg ikke kjøpt noe, fikk nesten kjeft fra moren da jeg fortalte om de klærna, så jeg tørr ikke å si noe til henne en gang. Synes ikke at uke 25 er for tidlig å begynne å kjøpe ting, det blir lettere da enn å bruke 25 tusen på en gang senere.

Har faktisk bestilt ( ikke betalt ennå ) en flott huske fra fisher price som vokser med barnet og kan brukes fra dag en til barnet er rund 3-4 år gammelt. Den kan jeg anbefale til alle, koster 700 kr med frakt og alt ( poå tilbudd nå, derfor bestilte ) , man kan se det på forside av www.babybis.no, det heter Linkadoos Infant to Toddler Rocker.

Ellers så sparker jenta som hun skal, alt går bra, så jeg er optimist og gleder meg bare mer og mer til hun kommer ...:)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...