mammmamia ** Skrevet 17. juni 2007 #26 Skrevet 17. juni 2007 Akkurat sånn er det her også, Girly! :-D Viser meg ikke utendørs i dem, hehe, men lillegutt bor i dem, bruker dem overalt, helst også i senga om natten, hehe..!
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #27 Skrevet 17. juni 2007 De er gode å gå i. Mannen min sa det samme da jeg kjøpte sånne sko. Jeg kan ikke fatte hva han klager for da. Jeg bruker dem bare på jobb. Da ser han meg ikke i dem.
Mom2Two Skrevet 17. juni 2007 #28 Skrevet 17. juni 2007 Jeg er så enig så enig: De er grisestygge!!!!!! Hadde ikke gått for å kaste søpla en gang i dem..!
kajak&Daniel Skrevet 17. juni 2007 #29 Skrevet 17. juni 2007 Ikke lov på sykehuset?? Da jeg fødde lillegutt, hadde "alle" sykepleierne slike sko.....
Mille** Skrevet 17. juni 2007 #30 Skrevet 17. juni 2007 Huff, de er fæle ja, for meg blir de litt sånn grilldress. Alle har dem og det gjør de enda teitere! Eldstetøtta har sånne da, greit nok som badesko, men når jeg ser voksne folk går med de inne på et kjøpesenter da får jeg nesten frysninger! *grøss*
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #31 Skrevet 17. juni 2007 Fine som arbeidssko,barnehagesko og badesko..Kjempesøte til helt små barn da:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå