Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan babyen begynne å bruke den?

er et eit stort behov for det?

eg har tenkt mer på å legge babyen på gulve oppå tepper ol, enn å bruke stol.

erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de skal vel helst ikke sitte i sånne,jeg bruker den bare når jeg må gjøre litt husarbeid og marcus er fornøyd..da sitter han i den en liten stund..

det er bra med vippestol når de er litt eldre,og når de begynner å skrike fordi de ikke vil ligge liksom..

Skrevet

Vi fikk ikke vippestol før etter en stund og har brukt den veldig lite. Snuppa ville ikke sitte i den. Vi brukte bare å ha henne på teppe på gulvet eller liknende.

Skrevet

Vi brukte vår veldig mye til storebror.. men vi hadde en av tyden som man fikk lagt helt ned og dermed fikk han ikke noe knekk i ryggen. Han storkoste seg i den, og det var kjekt å ha han liggende der om vi var alene hjemme og jeg skulle dusje, da lå han i den ved siden av dusjen på badet:)

Har kjøpt ny vippestol nå til lillebror, den er ikke hel samme fassong som den gamle vi fikk låne, men vi får se hvordan den er å bruke når lillebror kommer.

Skrevet

okay, ja virker kjekke å ha når en skal dusje å er alene hjemme..

men tørr ikke helt å begynne å bruke denmed en gang.. best å vente noen uker??

Skrevet

ja de annbefaler jo å vente.. men jeg mener at det kommer helt ann på stolen... om man har en som kan legges helt flatt så ville jeg bruke den. og i korte perioder til å begynne med.

Skrevet

ja jeg la ikke marcus i den før det var gått noen uker..turte ikke,og første gangen hadde jeg han bare oppi den så jeg rakk å ta ett bilde..ghehe...

Skrevet

okay :) takk for tips.. da kjøper eg ikke den før babyen er kommet. orker ikke mer stress nå ;)

Skrevet

det er like greit, da ser du om du synes du trenger den også da:)

Hvordan er formen ellers da? Du har jo termin dagen før meg:)

Skrevet

ja, sant det :)

joda, formen er bra den, litt trøtt å mangel på energi bare.. du då?

du overlever sommeren? ;)

Skrevet

Vi fikk først låne en vippestol. Brukte den egentlig veldig tidlig.

Men denne var veldig slitt og nedlugget. Så vi kjøpte oss en ny en.

Med helt rett rygg og god polstring. Slike som de omtrent bare har i dag.

Vi brukte den veldig mye! :)

Dusjet jeg, la jeg henne i den. Skulle jeg gjøre husarbeid el og hun var urolig var den topp. Da kom hun op og fikk se både mer og bedre.

Etterhvert som hun ble eldre ble den bare mer pop :)

Når hun startet med grøt var den tingen. Klarer ikke både mate oh golde hender om vi i tillegg skulle holde henne.

Tripp trapp el startet vi ikke med før hun var 7-8mnd.

Vippestol skal i hus før fødsel denne gang (";)

Skrevet

joda jeg overlever... men var inne på sykehuset igår pga lekkasje.. det var bare en lomme med fostervann forran hodet som lakk så var ikke noen fare. hodet er festet og han er godt nedgravd i bekkenet visst... de tror på en for tidlig fødel og at jeg ikke skal ha noen planer for fellesferien. fikk beskjed om å reise hjem å pakke bagen... hehe.

jeg tror ikke jeg føder før 8-9 august.. men vi får se.

Skrevet

Duracellgirl..

eg håper så inderli på en tili fødsel!! orker ikke å gå tjukk hele sommeren..

går eg på overtid må eg gå til 16 aug.. så satser itt på rundt midten av juli ;) hva pakker du ned i beggen? er litt usikker eg..

Skrevet

her er lista mi:

Ammetopp

Ammebh

ammeinnlegg

Kosebukse og hettegenser (skal kjøpe nytt sett)

Undertøy (skal kjøpe nye truser)

Sokker

Klinex lommetørkler

kamera/batteri

MYK dorull (do papiret på sykehuset er som oftest hardt billig type.. ikke godt etter en fødsel)

Bind

Hårføner (bra å tørke seg med i underlivet etter an har vært på do eller dusja...)

Toalettsaker

Helsekort

Slippers

Morgenkåpe

1 skift til gubben

2 sett med klær til babyen(et å reise hjem i og et eksta)

Energidrikk

Sjokolade

Hårstrikker

Barnesetet til bilen

Mat(noe baguetter eller lignende)

Håndkle(stort, på sykehuset er de små og helt utvaskede)

Pysj(så jeg kan bare stå opp fra senga uten å tenke på om noen ser meg i bare puppene når jeg må på do i løpet av natta)

Mobil m/lader

Mp3 spiller med bra musikk

Notatblokk og penn

Lesestoff

småpenger (til å ringe hjem for eller kjøpe brus i automaten)

Skrevet

kjempe flott lista :) den skal eg skrive ut :)

tusen takk :) å lykke til :D

Skrevet

Masse lykke til for deg også:)

Klem

Skrevet

Kjøpte ikke vippestol (Babybjørn) før omkring halvåret vi, da var det på tide med smaksprøver på grøt, og det var mer praktisk å sitte opp med ryggen.

Savnet det aldri før den tid. Lå på teppe på gulvet eller skinnet sitt. Så bar leg litt. Stellematte på gulvet og et babyteppe over holdt i massevis til dusj og badstell!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...