Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Vet dere om noen som er blitt gravid med hormonspiral?
Mille** Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Det er mer sikkert enn sterilisering. Legen min viste meg prosentene, og det var flere prosent som ble gravid etter sterilisering, enn de som ble gravid med hormonspiral. Uansett er det utrolig få som blir gravid med noen av delene. )
Sjefsmegga Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 Ikke hørt om noen jeg..og i følge legen er det like sikkert som å sterilisere seg omtrendt. Men alikvel så vil ikke jeg ha den..jeg er livredd for å ha fremmedlegmer i livmora.....av en eller annen grunn...rart med tanke på at jeg har båret fram tre unger der inne :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå