Gå til innhold

Lettet:)


heih

Anbefalte innlegg

Jeg er så utrolig glad og lettet. Jeg var så sikker på at jeg hadde mistet atter en gang da jeg igjen hadde en større blødning på ferie i utlandet. Det roet seg og jeg begynte å håpe igjen, men uten videre begynte jeg å blø igjen for en liten uke siden. Deppa og fortvilt tok jeg kontakt med sykehuset og engelen av en sykepleier lyttet og forsto hvor fortvilet jeg var. Hun skulle snakke med vakthavende lege og jeg fikk komme til neste morgen. Jeg var bare så takknemlig for å slippe å gå i uvisshet, men jeg var 80 prosent sikker på å få dårlige nyheter. Men det var jo liv!! Hjerte slo og armer og ben i bevegelse. Et 2,5 cm lite under. Jeg er så utrolig glad og takknemelig. Siden jeg nå er ca 10 uker er tjansene 98 prosent sikker for at dette skal gå bra, sa hun. Blødningene kom av at jeg har noen polupper på livmorhalsen. Er sendt til kontroll, men ant ingenting å bekymre seg over.

Livet er herlig akkuratt nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, man kan jo bli religiøs av mindre...

Så kjempebra at det sto bra til!

 

Takk for at du delte det med oss, godt å se at det kan gå bra selv om man blør en del!

 

Nå kan du vel prøve å puste lettere og glede deg over den lille som spreller inni magen din:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg super lettet:) Det er så herlig å vite at det virkelig er noe inni der som lever. Nå går det an å tenke framover og planlegge termin og permisjon og alt gøy som skal skje. Nå har jeg liksom lov til å drømme. Så godt at alt ser bra ut hos deg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...