Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Han er nå 10 dager gammel og gjør ikke noe annet enn å sove. Våkner såvidt ca. hver 3. time og vil ha mat, men det er nesten så han sover mens han spiser. Er det noe jeg burde gjøre for å få noe mer kontakt med han, eller skal jeg bare la han sove så mye han vil?
*bolla pinnsvin* Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 La han sove. Tro meg, det vil komme en tid da du skulle ønske han sov mer ;o) Gratulerer med den lille
Kondis som en murstein Skrevet 17. juni 2007 #3 Skrevet 17. juni 2007 La han sove ) De gjør ikke stort mer enn å sove og å spise når de er så små. Jeg lurte også på det samme som deg, Maja kunne sove og sove og sove hun også, men helsesøster sa at så lenge hun la godt på seg, var det ingen vits i å vekke henne )
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2007 Takk for det Ja,nå kunne jeg faktisk ønske at han var mer våken.. hehe, jeg vil kose med han og sånn, men føler ikke at jeg kan forstyrre han heller. men som du sier - det kommer nok en tid hvor jeg ønsker at han sover mer
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Okay.. Ja, da får jeg bare la han sove Jeg har jo hørt om mange som aldri får fred den første tiden.. men her er det omvendt - han får nesten ikke fred fra meg Neida,men han kunne godt ha vært mer våken
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Å, la han sove, du!! Heldiggris som har sovebaby! Hva er oppskriften? Neste gang skal jeg lage en slik!!
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Tja.. hadde jeg visst oppskriften så skulle jeg svart Jeg vil gjerne ha oppskrift på en litt mer våken baby Har jo all verdens tid til alt annet. jeg som trodde at tiden fremover skulle bare bli baby. men han har jo bare behov for meg et par timer i døgnet
Kondis som en murstein Skrevet 17. juni 2007 #8 Skrevet 17. juni 2007 Ja, det syntes jeg også, hehe... Jeg tenkte; skal hun virkelig sove så mye...??? Jeg fikk jo gjort alt av husarbeid etc... Men det tar ikke lang tid før de begynner å være mer våkne. Maja er tre mnd nå, og hun er mye våken i løpet av dagen. Hun er snill som dagen er lang, men jeg får ikke gjort på langt nær så mye som i førsten, hehe...
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2007 hehe, da får jeg vel prøve å nyte stillheten så lenge den varer
Zikk Skrevet 17. juni 2007 #10 Skrevet 17. juni 2007 Gjør det du:-) Minstemor her i huset sov hele tiden til hun var 3 mnd. Vi følte at vi ikke ble kjent m henne i det hele tatt før hun nærmet seg 4 mnd og begynte å våkne litt. Idag er hun 10 mnd og sover 1 1/2 time om dagen og 11 timer i strekk om natten, hun er ekstremt aktiv og har tatt sine første skritt, så ser ikke ut som hun ligger etter iallefall selv om hun sov de 3 første mnd av sitt liv:-)
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juni 2007 #11 Skrevet 17. juni 2007 Kjøp inn en haug med ukeblader, rydd i et skap eller gjør noe annet sånn at du føler du har gjort noe fornuftig og så setter du deg til med bladbunken din og koooooooser deg! Våkne spebarn er bare heft!
Sessa ruger igjen... Skrevet 17. juni 2007 #12 Skrevet 17. juni 2007 Å, forresten. Oppskriften på våken baby er kolikk! Her slo det til ved to-tre ukers alder og varte til 2,5 mnd! Ikke å anbefale. Hun var ingen sovebaby før kolikken heller. Først nå ved 10 mnd alder sover hun godt om natten... eller dvs. gjorde det til jeg begynte på jobb... så ble hun urolig igjen!
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 17. juni 2007 Jada, jeg forstår jo at jeg er heldig sånn sett.. men jeg har så god tid nå, og kunne ønske at han trengte litt mer oppmerksomhet.. men, men.. den tid kommer vel
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. juni 2007 huff.. kolikk.. ikke morsomt nei..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå