Gå til innhold

Nå blir jeg gal snart............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nesten ikke sovet på tre døgn... Hver gang jeg legger meg ned for å slappe av eller sove, begynner maseriene... Kommer innimellom med fem minutters mellomrom, og er helt jævlige. Så da er det opp å bevege seg litt, klarer ikke ligge stille. Og etter litt dabber de som regel av.. Men i det øyeblikket jeg legger hodet på puta, er det på-en igjen... Ringte føden, og der fikk jeg bare beskjed om å smøre meg med tålmodighet. Dette kunne varer i flere dager... Men nå kommer det til å revne helt for meg snart, for jeg er så sliten og lei - kunne drept for noen timer med søvn. Noen som har det på samme viset? Og er det virkelig ikke mulig å få hjelp til å bli satt igang eller noe..? Hørtes ut som hun på føden bare syntes jeg var hysterisk... Huff, jeg orker virkelig ikke mer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kun du som vet hvordan du har det! Ring på føden og krev å få hjelp, enten det er noen form for sovemedisin, eller at de setter deg igang. Det likeste hadde sikkert vært å få sove litt, og ikke blitt satt igang når du i utgangspunktet er så til de grader på felgen... Stå på kravene!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...