Gjest Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Da er fødselen unnagjort og vi har kommet hjem med verdens skjønneste lille prins:) Sindre Mathias brukte litt tid på å bestemme seg for å komme seg ut, men når han først hadde bestemt seg gikk det fort!!! Gikk først halvannet døgn med små og uregelmessige rier. Smertene var ikke ille, men var utrolig kjedelig å ikke komme ordentlig i gang!! På fredagsettermiddag litt over 5, kjente jeg plutselig at noe forandret seg, og riene ble plutselig mye vondere og med bare 3-4 min mellomrom. Vi fikk satt oss i bilen og kjørte til sykehuset. Skulle føde på storken på Haukeland og hadde tenkt meg vannfødsel. Ting gikk ikke helt som jeg hadde tenkt meg. Måtte overflyttes til føden fordi lille Sindre var stresset, så han måtte overvåkes nøyere under fødselen. ( fikk nål i hodet, stakkar..) Jeg tror ikke jeg hadde rekt noe vannfødsel heller for ting gikk så utrolig fort. Det ble en intens fødsel som tok ca tre timer. Smertene var utrolige på slutten, men jeg sier heller ja takk til en så rask fødsel og litt mere smerter;) Sindre veide 3340 g og var 49 cm da han kom til verden. Nå har vi da kommet hjem igjen og storkoser oss. Livet som tobarnsmor blir vel hektisk, men gud som jeg gleder meg til å komme i gang:) Gled dere, dette er det største i livet:)
conney skal ha nr 2:) Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer masse:) Jeg gleder meg til det blir min tur..er spent på smertene en får i en fødsel, 2,5 mnd igjen så vet jeg det:)
boble <3 Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer med lille Sindre:0) Åh gleder meg til det er min tur,0)
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2007 #5 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer!! ;-) Nål i hodet hva betyr d?
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Gratulerer så masse med gutten! )) Hørtes ut som en drømmefødsel. Kos dere masse! ))
Gjest Skrevet 17. juni 2007 #7 Skrevet 17. juni 2007 til anonym. De skulle overvåke hjertelyden hans bedre, så da stakk de en nål i hodet på ham . Tror det høres verre ut enn det det egentlig er, men ble ganske redd ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå