Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns det er lite fart på disse sidene! Er alle ute å farter om dagene/kveldene eller? Prøver å følge med litt her hver dag, men fint lite med nye innlegg! Ser ut som det er koselige folk med masse meninger men det er vist inne i en stille periode nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er veldig mange avslutninger nå før ferien. Og ellers er det nok mer liv på vinteren.

Er jo bare å legge inn innlegg selv.... Tror det er mange som bare ser, og hvis alle bare ser så skjer det jo ikke mye her....

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er en av de som leser mer enn jeg skriver innlegg. Skal prøve og skjerpe meg litt der. Det er jo flott at det har kommet en side for oss som har litt eldre barn også. Derfor burde vi kanskje bli litt flinkere til å bruke den også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...