Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 #1 Skrevet 17. juni 2007 Det er nå 10 dager siden jeg fødte. de siste 6 dagene så har jeg bare blødd såvidt. Så lite at jeg kan bruke truseinnlegg og allikevel ikke skifte noe oftere enn "normalt".. Kommer jeg til å begynne å blø noe mer etterhvert? Hadde liksom inntrykk av at man skulle blø så mye.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2007 #2 Skrevet 17. juni 2007 Noen blør mye noen blør lite, noen blør kort og noen blør lenge.... det er helt flottesen at du føler at du snart er ferdig. Jeg var også ferdig såpass tidlig, så gikk det et par dager.... og vips så var mensen tilbake ha ha ha ha.... det ler jeg av, snakk om kvardagsliv ;-)
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 17. juni 2007 Føler ikke at jeg er ferdig, bare at jeg blør veldig lite.
dritgrei hei hei! Skrevet 17. juni 2007 #4 Skrevet 17. juni 2007 bekymrer det deg at du blør lite? det betyr bare at såret etter morkaken gror fint, og da blir det ikke så mye blod da.....
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2007 Neh.. bekymrer meg vel ikke, hovedsaklig så lurte jeg vel egentlig mest på om sjansen er stor for at jeg plutselig begynner å blø masse.. litt kjipt å labbe rundt med truseinnleggene mine nede i byen om det plutselig skulle komme en foss
mayaya Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Til meg var det veldig opp og ned.. Jeg ville nok anbefalt å se det litt an de første ukene, for det skal jo ut, før eller siden.. :-)
Hiv o'hoi Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2007 Ja, jeg får vel begynne å putte et tykkere bind i veska, i tilfelle det skulle komme en del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå